Mas


                    
                    
                
Los
Los

Los

Hoy
Hoy

Hoy

Should
Should

Should

Cuando
Cuando

Cuando

Mujer
Mujer

Mujer

Del
Del

Del

Amigos
Amigos

Amigos

Ÿ˜…
Ÿ˜…

Ÿ˜…

Ÿ˜˜
Ÿ˜˜

Ÿ˜˜

You Should
You Should

You Should

🔥 | Latest

Kkk, Uber, and Cosplay: Kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkjjkjkkjjjiijkkkkk kkk JGA-SE Este é alguém 7 de set às 12:27 Querido Diário. Ontem a noite fui assistir "It A Coisa 2" vestido de cosplay, até aí tudo bem, o problema é que quando o filme acabou já tava muito tarde e eu fiquei com medo de ser assaltado no ponto de ônibus já que aquele ponto é famoso por isso. Aí fiquei usando a fantasia pra tentar fazer amizade com os bandidos que quisessem me assaltar já que alguns deles gostam desse tipo de coisa de palhaço assassino, sei lá... O problema é que os ônibus passaram tudo reto, nenhum parava pra mim. Tive que chamar Uber... Na verdade tive que chamar dois Ubers, o primeiro esqueci de avisar que eu estaria fantasiado e ele deu uma arrancada forte e foi embora quando acenei pra ele O segundo Uber tava meio desconfiado quando foi parar o carro, mas me tratou muito bem no começo. No trajeto o motorista parecia um pouco nervoso. Teve até um carro que quase bateu nele furando um sinal vermelho, o Uber xingou o cara do outro carro de palhaço, me senti ofendido... Fomos em silêncio sem falar nada um com o outro. Tentei puxar conversa pra deixar o clima mais suave, perguntei se as pessoas que estavam numa foto pendurada no painel eram a família dele, ele colocou a foto no porta luvas e mudou de assunto, ele perguntou se tava calor e se queria que aumentasse o ar, eu disse que sim, que lá onde eu tava que era muito quente, ele fez o sinal da cruze ficou calado. Ele parecia estar falando alguma coisa bem baixinho, eu não tinha conseguido escutar o que era, aí perguntei o que ele tinha falado, ele disse não falou nada, ligou o som do que carro e colocou um louvor tocar. pra fui descer do carro meu balão Na hora estourou na porta e o Uber deu um grito. Perguntei quanto que tinha ficado a corrida, ele disse que eu não precisava pagar, eu insisti, pois era o trabalho dele e ele foi o único que parou pra mim, coloquei o dinheiro no banco do passageiro, agradeci e fui pra entrar em casa. Ainda colocando a chave na fechadura eu escutava ele falando de dentro do carro: -Vai quebrando, Senhor... Toda maldição e feitiçari... Rapaz simpático ele. Um pouco excêntrico, mas simpático. Créditos: Diários de um Rodrigo Pare de preguiça e volte a ler
Kkk, Uber, and Cosplay: Kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkjjkjkkjjjiijkkkkk
 kkk
 JGA-SE
 Este é alguém
 7 de set às 12:27
 Querido Diário.
 Ontem a noite fui assistir "It A Coisa 2"
 vestido de cosplay, até aí tudo bem, o
 problema é que quando o filme acabou já
 tava muito tarde e eu fiquei com medo de ser
 assaltado no ponto de ônibus já que aquele
 ponto é famoso por isso.
 Aí fiquei usando a fantasia pra tentar fazer
 amizade com os bandidos que quisessem
 me assaltar já que alguns deles gostam
 desse tipo de coisa de palhaço assassino,
 sei lá...
 O problema é que os ônibus passaram tudo
 reto, nenhum parava pra mim. Tive que
 chamar Uber... Na verdade tive que chamar
 dois Ubers, o primeiro esqueci de avisar que
 eu estaria fantasiado e ele deu uma
 arrancada forte e foi embora quando acenei
 pra ele
 O segundo Uber tava meio desconfiado
 quando foi parar o carro, mas me tratou
 muito bem no começo. No trajeto o
 motorista parecia um pouco nervoso. Teve
 até um carro que quase bateu nele furando
 um sinal vermelho, o Uber xingou o cara do
 outro carro de palhaço, me senti ofendido...
 Fomos em silêncio sem falar nada um com o
 outro. Tentei puxar conversa pra deixar o
 clima mais suave, perguntei se as pessoas
 que estavam numa foto pendurada no painel
 eram a família dele, ele colocou a foto no
 porta luvas e mudou de assunto, ele
 perguntou se tava calor e se queria que
 aumentasse o ar, eu disse que sim, que lá
 onde eu tava que era muito quente, ele fez o
 sinal da cruze ficou calado.
 Ele parecia estar falando alguma coisa bem
 baixinho, eu não tinha conseguido escutar o
 que era, aí perguntei o que ele tinha falado,
 ele disse
 não falou nada, ligou o som do
 que
 carro e colocou um louvor
 tocar.
 pra
 fui descer do carro meu balão
 Na hora
 estourou na porta e o Uber deu um grito.
 Perguntei quanto que tinha ficado a corrida,
 ele disse que eu não precisava pagar, eu
 insisti, pois era o trabalho dele e ele foi o
 único que parou pra mim, coloquei o dinheiro
 no banco do passageiro, agradeci e fui pra
 entrar em casa. Ainda colocando a chave na
 fechadura eu escutava ele falando de dentro
 do carro:
 -Vai quebrando, Senhor... Toda maldição e
 feitiçari...
 Rapaz simpático ele. Um pouco excêntrico,
 mas simpático.
 Créditos: Diários de um Rodrigo
Pare de preguiça e volte a ler

Pare de preguiça e volte a ler

Books, Deer, and Gif: LaShyra "Lash" Nolen @LashNolen Today we learned about Lyme disease and it's classic symptom: a bullseye rash (erythema migrans) formed around the area of a tick bite. A classmate of mine asked, "How is this diagnosed for those with darker skin?" Our professor struggled to give him a clear answer. 1/5 11:50 AM Oct 8, 2019 Twitter for iPho ne 2.1K Likes 845 Retweets LaShyra "Lash" Nolen @LashNolen 13h Replying to @LashNolen After class I decided to google what we learned to see what images came up. I wasn't surprised by what I found: a homogenous representation of the bullseye rash on white skin. . It's no wonder our professor didn't have a good answer to answer my classmate's question. 2/5 bullseye rash lyme X IMÁGENES TODOS SHOPPING NOTICIAS Más recientes Producto HD GIF it tick bites erythema migrans deer tick t1 37 1 323 LaShyra "Lash" Nolen @LashNolen 13h I'm learning more and more that medicine is taught in a way that is often times exclusionary and the treatment and manifestation of disease in those with melinated skin is treated as an afterthought, a "special case" of illness that students must do extra work to understand. 3/5 ti 140 2 785 LaShyra "Lash" Nolen @LashNolen 13h This left me with the following thoughts: 1. If stage 1 Lyme disease is taught to be recognized as a rash on white skin, how are we supposed to diagnose Lyme disease in our darker skinned patients? Does this mean Lyme disease will progress to later stages in these patients? 4/5 t 81 608 LaShyra "Lash" Nolen @LashN olen 13h 2. How does this later detection contritubute to the disparities we see in healthcare and what can we do in #med Ed to reduce these disparities and ensure students have the tools necessary to treat and diagnosis patients of all skin types equitably? 5/5 unfriendly-black-hijabi: wahtdahel: Most of the medical research was done on white males and their response to medicine. This is why medical books should only serve as a framework but clinical expertise matters more. And this is why we need more black doctors. Black people are more likely to die from skin cancer for the same reason. It’s just diagnosed later.
Books, Deer, and Gif: LaShyra "Lash" Nolen
 @LashNolen
 Today we learned about Lyme disease
 and it's classic symptom: a bullseye rash
 (erythema migrans) formed around the
 area of a tick bite.
 A classmate of mine asked, "How is this
 diagnosed for those with darker skin?"
 Our professor struggled to give him a
 clear answer. 1/5
 11:50 AM Oct 8, 2019 Twitter for iPho ne
 2.1K Likes
 845 Retweets

 LaShyra "Lash" Nolen @LashNolen 13h
 Replying to @LashNolen
 After class I decided to google what we learned to
 see what images came up. I wasn't surprised by
 what I found: a homogenous representation of the
 bullseye rash on white skin.
 .
 It's no wonder our professor didn't have a good
 answer to answer my classmate's question. 2/5
 bullseye rash lyme
 X
 IMÁGENES
 TODOS
 SHOPPING
 NOTICIAS
 Más recientes
 Producto
 HD
 GIF
 it
 tick bites
 erythema migrans
 deer tick
 t1 37
 1
 323
 LaShyra "Lash" Nolen @LashNolen 13h
 I'm learning more and more that medicine is
 taught in a way that is often times exclusionary and
 the treatment and manifestation of disease in
 those with melinated skin is treated as an
 afterthought, a "special case" of illness that
 students must do extra work to understand. 3/5
 ti 140
 2
 785
 LaShyra "Lash" Nolen @LashNolen 13h
 This left me with the following thoughts:
 1. If stage 1 Lyme disease is taught to be
 recognized as a rash on white skin, how are we
 supposed to diagnose Lyme disease in our darker
 skinned patients? Does this mean Lyme disease
 will progress to later stages in these patients? 4/5
 t 81
 608
 LaShyra "Lash" Nolen @LashN olen 13h
 2. How does this later detection contritubute to
 the disparities we see in healthcare and what can
 we do in #med Ed to reduce these disparities and
 ensure students have the tools necessary to treat
 and diagnosis patients of all skin types equitably?
 5/5

unfriendly-black-hijabi:

wahtdahel:

Most of the medical research was done on white males and their response to medicine. This is why medical books should only serve as a framework but clinical expertise matters more.
And this is why we need more black doctors.




Black people are more likely to die from skin cancer for the same reason. It’s just diagnosed later.

unfriendly-black-hijabi: wahtdahel: Most of the medical research was done on white males and their response to medicine. This is why medic...

X-Men, Art, and Que: ART 26 ARTY No vale para X-Men pero mola más que los poderes de muchos
X-Men, Art, and Que: ART 26
 ARTY
No vale para X-Men pero mola más que los poderes de muchos

No vale para X-Men pero mola más que los poderes de muchos

Que, Solo, and Ofc: Creeré en Dios cuando al morir vea que es esto lo que me espera en el más allá. Solo los perros ofc.
Que, Solo, and Ofc: Creeré en Dios cuando al morir vea que es esto lo que me espera en el más allá. Solo los perros ofc.

Creeré en Dios cuando al morir vea que es esto lo que me espera en el más allá. Solo los perros ofc.

Bad, Jesus, and Lol: Today jesus you are rough on pants 331 A get angry with them that have to wear them. 700 AM holy hell, there are better ways to deal with that than to mas- sacre them. Most of us just, stay with me here... Take them off poor things did nothing to you. 740 AM The First step is admitting vou have a problem though. so it sounds like you've accepted your role in this and are ready for the next step. 744 AM Absolutely ready for the next step. Just not sure what that is lol 749 AM we've got to get you out of them and to an environment where you can't hurt them anymore. we in the industry call this place, 'South, I've been there, and you wouldn't believe it. there is not a single pant in sight. the good news is Im an expert at finding this mysterious place. I can guide you out of those pants and in to something far less appropriate 756 AM Sounds like an excellent next step 804 AM I think we need to rehearse before we take any drastic steps I'm going to need to see what I'm getting myself into. 811 AM Rehearsal is a must 812 AM Rehearsals start Monday Anytime that works for you. I do make house calls, but it's going to cost you extra 816 AM Oh darn. Not sure I can afford extra and leave a nice tip В19 АМ Don't worry about the tip, we can work something out а21 AN Oh perfect! 822 AM for my records I'm going to need you to fill out these forms. Full name: Proffered Contact: requested Appointment time Location 824 AM reason for visit 824 AM 9:45pm .I've been naughty.. 8:25 AM ille Oh forgot one. 826 AM Ok I've got you booked in for Monday I will be out of the office this weekend but just in case things get bad and you need to talk, ill keep my phone on me. looking forvward to touching bases with you and getting you out of those pants. 834 A Sounds great. Thanks so much for all the help and support 8:35 AM +pes meesnge She had 5 photos with ripped jeans
Bad, Jesus, and Lol: Today
 jesus you are rough on pants
 331 A
 get angry with them that
 have to wear them.
 700 AM
 holy hell, there are better ways
 to deal with that than to mas-
 sacre them. Most of us just, stay
 with me here... Take them off
 poor things did nothing to you.
 740 AM
 The First step is admitting vou
 have a problem though. so it
 sounds like you've accepted your
 role in this and are ready for the
 next step.
 744 AM
 Absolutely ready for the
 next step. Just not sure
 what that is lol
 749 AM
 we've got to get you out of them
 and to an environment where
 you can't hurt them anymore.
 we in the industry call this place,
 'South, I've been there, and you
 wouldn't believe it. there is not
 a single pant in sight. the good
 news is Im an expert at finding
 this mysterious place. I can guide
 you out of those pants and in to
 something far less appropriate
 756 AM
 Sounds like an excellent
 next step
 804 AM
 I think we need to rehearse
 before we take any drastic steps
 I'm going to need to see what I'm
 getting myself into.
 811 AM
 Rehearsal is a must
 812 AM
 Rehearsals start Monday Anytime
 that works for you. I do make
 house calls, but it's going to cost
 you extra
 816 AM
 Oh darn. Not sure I can
 afford extra and leave a
 nice tip
 В19 АМ
 Don't worry about the tip, we can
 work something out
 а21 AN
 Oh perfect!
 822 AM
 for my records I'm going to need
 you to fill out these forms.
 Full name:
 Proffered Contact:
 requested Appointment
 time
 Location
 824 AM
 reason for visit
 824 AM
 9:45pm
 .I've been naughty..
 8:25 AM
 ille
 Oh forgot one.
 826 AM
 Ok I've got you booked in for
 Monday I will be out of the office
 this weekend but just in case
 things get bad and you need
 to talk, ill keep my phone on
 me. looking forvward to touching
 bases with you and getting you
 out of those pants.
 834 A
 Sounds great. Thanks so
 much for all the help and
 support
 8:35 AM
 +pes meesnge
She had 5 photos with ripped jeans

She had 5 photos with ripped jeans