see more Lmao Lmao Memes, What Is Lmao Memes, What's Lmao Memes from Instagram, Facebook, Tumblr, Twitter & More. 

Related to: What Does the Abbreviation Lmao Stand For Memes, Wat Is Lmao Memes, Lmao What Does It Mean Memes

Littles
Littles

Littles

But
But

But

When
When

When

Little
Little

Little

Littled
Littled

Littled

little kids
 little kids

little kids

little kid
 little kid

little kid

going off
 going off

going off

miny
 miny

miny

no
 no

no

๐Ÿ”ฅ | Latest

Bitch, Drinking, and Drugs: Add contact Report spam who ever you are if I were you l'd think about who your harassing I have no fin idea who the hell you are so unless you have business with me stop fucking harassing me BITCH 30 And if this is someone with a problem and you wanna actually do something MOTHERFUCKER BRING IT Add contact Report spam I have no idea who you are. Or why you're texting me. But you got the wrong number bub This number has been calling me for weeks bub And shit is always fun and games til someone gets their fucking mouth blown out then they go cry to the police so just quit fucking with me PERIOD https://www.fcc.gov/consumers/quides spoofing-and-caller-id Do some research pal https://www.fcc.gov/consumers/quides /spoofing-and-caller-id Do some research pal Caller ID Spoofing Caller ID spoofing is when a caller deliberately falsifies the information transmitted to your caller ID display www.fcc.gov Get fucked pal LOLOLO Just tell me who you are and come where l am that's all you have to do VERY EASY SHIT HERE BUBBY PAL Add contact Report spam YOU ARE REALLY DUMB. Already told you, you texted me. I got no clue who you are And wtf was that first picture lmao Heel kick to chest idiot Without looking at your target? Brilliant manuever Eddie Gordo When your me you can do these things my friend When your me you can do these things my friend Glob You went full retard, man. Kayla you need to be arrested and thrown in jail for doing drugs Cocaine namely drinking smoking weed and cigarettes when you were pregnant you killed your baby Carson he was a innocent victim of your spoiled bullshit YOU KILLED YOUR KID CARSON YOU KILLED HIM Who the fuck is Kayla LMAO Now MMS Guy texted me out of the blue.
Bitch, Drinking, and Drugs: Add contact
 Report spam
 who ever you are if I were you l'd think about
 who your harassing I have no fin idea who
 the hell you are so unless you have business
 with me stop fucking harassing me BITCH
 30
 And if this is someone with a problem
 and you wanna actually do something
 MOTHERFUCKER BRING IT

 Add contact
 Report spam
 I have no idea who you are. Or why you're
 texting me. But you got the wrong number
 bub
 This number has been calling me for weeks
 bub
 And shit is always fun and games til someone
 gets their fucking mouth blown out then they
 go cry to the police so just quit fucking with
 me
 PERIOD
 https://www.fcc.gov/consumers/quides
 spoofing-and-caller-id
 Do some research pal

 https://www.fcc.gov/consumers/quides
 /spoofing-and-caller-id
 Do some research pal
 Caller ID Spoofing
 Caller ID spoofing is when a caller deliberately falsifies
 the information transmitted to your caller ID display
 www.fcc.gov
 Get fucked pal
 LOLOLO
 Just tell me who you are and come where l
 am that's all you have to do VERY EASY SHIT
 HERE BUBBY PAL

 Add contact
 Report spam
 YOU ARE REALLY DUMB.
 Already told you, you texted me. I got no clue
 who you are
 And wtf was that first picture lmao
 Heel kick to chest idiot
 Without looking at your target? Brilliant
 manuever Eddie Gordo
 When your me you can do these things my
 friend

 When your me you can do these things my
 friend
 Glob
 You went full retard, man.
 Kayla you need to be arrested and thrown in
 jail for doing drugs Cocaine namely drinking
 smoking weed and cigarettes when you were
 pregnant you killed your baby Carson he
 was a innocent victim of your spoiled bullshit
 YOU KILLED YOUR KID CARSON YOU KILLED
 HIM
 Who the fuck is Kayla LMAO
 Now MMS
Guy texted me out of the blue.

Guy texted me out of the blue.

Apple, Bless Up, and Drake: Three weeks ago she was at the pound - now she's transformed to Action Pup.! So u know how u get in the car and Apple Music just wil out and play whatever well on the way to the gym this mernin I hop in the whip on this cold a$$ 12 degree day and my speakers start blasting Miguel, Banana Clip. FAM! I donโ€™t even remember downloading this album! But this joint HARD! ๐Ÿ˜‚ I felt like Miguel lil 5 foot a$$ was next to me serenading me, singing in the passenger seat egging me on go hard at the gym! I was Iike wow this adorable lil munchkin go hard! And then it dawned on me ๐Ÿค”...5 footers really be going the hardest! ๐Ÿ› Kevin Hart - 5 foot. Tom cruise - 5 foot. Shiggy the comedian who invented the drake Kiki dance (DRAaAaAaAake! ๐Ÿ˜‚) - 5 foot. They out there ... ENTERTAINING. Ladies donโ€™t shleep. I know most of u pretty tings got a 6-4 cutoff and I donโ€™t blame yโ€™all! But maybe what u need is a 5 footer who really gon do the most! Serenade u in the shower! Make u laugh! โ€œSmash Iโ€™m not tryina hear that, my son in fifth grade already taller than that I canโ€™t bring a man into my house who reach to my sonโ€™s chestโ€ BB ๐Ÿ‘ GIRL ๐Ÿ‘ DO ๐Ÿ‘ WHAT ๐Ÿ‘ U ๐Ÿ‘ FEEL ๐Ÿ‘. And by the way, for all you men who only swipe right on short women may I ask you to consider finding yourself a tall drink of water in 2019. I used to talk to a volleyball player who was 6-1 and let me tell you fam she was a sight to behold. Legs so long you could slide down them h0es like a fire pole. Cheeks like beach balls. She was a whole lotta woman! A foot long sub for the price of a six inch famalam! I am telling you, you might not think itโ€™s your thing but u might hecc around and fall in love. โ€œBut smash, Iโ€™m 5-11 which is really a lie Iโ€™m actually 5-7 and three quarter but I say Iโ€™m 5-11 - if she 6-1 then in heels she finna be 6-4 fam Iโ€™m gon look like her handsome middle school son.โ€ Well bish embrace that! Find you a Mama! Maybe your mama was wiling out when you were growing up and u need a woman to HECC around and spank u. Maybe eem spike you! ๐Ÿ Maybe thatโ€™s what you been missing all your life. โ€œsmash you really Wilding today.โ€ INDEEDY! Smash simply raising this hypothesis for ya consideration lmao BLESS UP ๐Ÿ˜๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ (Slide 2: @tatertot_thecorgi_)
Apple, Bless Up, and Drake: Three weeks ago she was at the pound - now she's
 transformed to Action Pup.!
So u know how u get in the car and Apple Music just wil out and play whatever well on the way to the gym this mernin I hop in the whip on this cold a$$ 12 degree day and my speakers start blasting Miguel, Banana Clip. FAM! I donโ€™t even remember downloading this album! But this joint HARD! ๐Ÿ˜‚ I felt like Miguel lil 5 foot a$$ was next to me serenading me, singing in the passenger seat egging me on go hard at the gym! I was Iike wow this adorable lil munchkin go hard! And then it dawned on me ๐Ÿค”...5 footers really be going the hardest! ๐Ÿ› Kevin Hart - 5 foot. Tom cruise - 5 foot. Shiggy the comedian who invented the drake Kiki dance (DRAaAaAaAake! ๐Ÿ˜‚) - 5 foot. They out there ... ENTERTAINING. Ladies donโ€™t shleep. I know most of u pretty tings got a 6-4 cutoff and I donโ€™t blame yโ€™all! But maybe what u need is a 5 footer who really gon do the most! Serenade u in the shower! Make u laugh! โ€œSmash Iโ€™m not tryina hear that, my son in fifth grade already taller than that I canโ€™t bring a man into my house who reach to my sonโ€™s chestโ€ BB ๐Ÿ‘ GIRL ๐Ÿ‘ DO ๐Ÿ‘ WHAT ๐Ÿ‘ U ๐Ÿ‘ FEEL ๐Ÿ‘. And by the way, for all you men who only swipe right on short women may I ask you to consider finding yourself a tall drink of water in 2019. I used to talk to a volleyball player who was 6-1 and let me tell you fam she was a sight to behold. Legs so long you could slide down them h0es like a fire pole. Cheeks like beach balls. She was a whole lotta woman! A foot long sub for the price of a six inch famalam! I am telling you, you might not think itโ€™s your thing but u might hecc around and fall in love. โ€œBut smash, Iโ€™m 5-11 which is really a lie Iโ€™m actually 5-7 and three quarter but I say Iโ€™m 5-11 - if she 6-1 then in heels she finna be 6-4 fam Iโ€™m gon look like her handsome middle school son.โ€ Well bish embrace that! Find you a Mama! Maybe your mama was wiling out when you were growing up and u need a woman to HECC around and spank u. Maybe eem spike you! ๐Ÿ Maybe thatโ€™s what you been missing all your life. โ€œsmash you really Wilding today.โ€ INDEEDY! Smash simply raising this hypothesis for ya consideration lmao BLESS UP ๐Ÿ˜๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ (Slide 2: @tatertot_thecorgi_)

So u know how u get in the car and Apple Music just wil out and play whatever well on the way to the gym this mernin I hop in the whip on th...

Bless Up, Emoji, and Food: Dunkin doesn't eat unless I microwave his food bc he thinks once it goes in the microwave it magically becomes human food 0:32 Beloveds! Very, very important! I gotta share something with yโ€™all. At work, u gon have mentors. Bosses that take a interest in u. U feel me? They gon push u along. They gon support u. They gon look out for u. But as a dear friend once told me...thereโ€™s one thing they NOT gon do. Yโ€™all ready? Yโ€™all ready for this A1 Sauce? Yโ€™all receptive? Nah. U know what I think yโ€™all distracted on this Friday imma address this another time LMAO JK HERE IT GOES: one thing that mentor is NOT gon do is take money out of HIS paycheck, and put it in yours. READ THAT CAREFULLY. If itโ€™s between your paycheck and his paycheck, he gon choose his paycheck 10 times out of 10. Not nine! see yโ€™all not listening! ๐Ÿ˜‚ Yโ€™all sitting back like โ€œnah some bosses are cool, my boss Phil is amazing, Phil will gladly go to HR and say โ€˜please bump Sallyโ€™s salary by $30,000 and decrease mine by a commensurate amount - I insist ๐Ÿ˜Œโ€™โ€ <โ€” men donโ€™t make this emoji face because Phil donโ€™t exist HE ๐Ÿ‘ DONT ๐Ÿ‘ EXIST ๐Ÿ‘ BELOVED ๐Ÿ‘ HE ๐Ÿ‘ ON ๐Ÿ‘ THE ๐Ÿ‘ WAITING ๐Ÿ‘ LIST ๐Ÿ‘ FOR ๐Ÿ‘ THAT ๐Ÿ‘ NEW ๐Ÿ‘ TESLA ๐Ÿ‘ THAT ๐Ÿ‘ 30 ๐Ÿ‘ THOU ๐Ÿ‘ BEEN ๐Ÿ‘ SPUNT ๐Ÿ‘ ARREDDY ๐Ÿ‘- aight? He is not - I repeat not - gon prefer ya paycheck to his. Not gon happen! Not now not never! U feel me? So what that mean. IT MEAN U GOTTA ADVOCATE FOR YOURSELF. โ€œBut smash imma be โ€˜the b!tchโ€™ at work if I complainโ€ GOOD. BE THE B!TCH LMAO. U KNOW WHAT B!TCHES DO? THEY GET PAID WHATโ€™S OWED TO THEM. THEN MEN GET MAD AND CALL THEM A B!TCH. IF THEY CALL U A B!TCH, 9 TIMES OUT OF 10 U DID SOMETHING RIGHT, AND THEY SALTY. BIG SALT. MORTONS. HIMALAYA ROCK SALT U FEEL ME? THE PINK JOINT. DONT LET A LABEL DISCOURAGE U. LET IT *EN* COURAGE U - TO GET WHAT U DESERVE. AIGHT? LOVE YALL. BLESS UP ๐Ÿ˜๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ (Slide 1: @dunkinandkirby. Slide 2: @cantuonwheels)
Bless Up, Emoji, and Food: Dunkin doesn't eat unless I microwave his
 food bc he thinks once it goes in the
 microwave it magically becomes human food
 0:32
Beloveds! Very, very important! I gotta share something with yโ€™all. At work, u gon have mentors. Bosses that take a interest in u. U feel me? They gon push u along. They gon support u. They gon look out for u. But as a dear friend once told me...thereโ€™s one thing they NOT gon do. Yโ€™all ready? Yโ€™all ready for this A1 Sauce? Yโ€™all receptive? Nah. U know what I think yโ€™all distracted on this Friday imma address this another time LMAO JK HERE IT GOES: one thing that mentor is NOT gon do is take money out of HIS paycheck, and put it in yours. READ THAT CAREFULLY. If itโ€™s between your paycheck and his paycheck, he gon choose his paycheck 10 times out of 10. Not nine! see yโ€™all not listening! ๐Ÿ˜‚ Yโ€™all sitting back like โ€œnah some bosses are cool, my boss Phil is amazing, Phil will gladly go to HR and say โ€˜please bump Sallyโ€™s salary by $30,000 and decrease mine by a commensurate amount - I insist ๐Ÿ˜Œโ€™โ€ <โ€” men donโ€™t make this emoji face because Phil donโ€™t exist HE ๐Ÿ‘ DONT ๐Ÿ‘ EXIST ๐Ÿ‘ BELOVED ๐Ÿ‘ HE ๐Ÿ‘ ON ๐Ÿ‘ THE ๐Ÿ‘ WAITING ๐Ÿ‘ LIST ๐Ÿ‘ FOR ๐Ÿ‘ THAT ๐Ÿ‘ NEW ๐Ÿ‘ TESLA ๐Ÿ‘ THAT ๐Ÿ‘ 30 ๐Ÿ‘ THOU ๐Ÿ‘ BEEN ๐Ÿ‘ SPUNT ๐Ÿ‘ ARREDDY ๐Ÿ‘- aight? He is not - I repeat not - gon prefer ya paycheck to his. Not gon happen! Not now not never! U feel me? So what that mean. IT MEAN U GOTTA ADVOCATE FOR YOURSELF. โ€œBut smash imma be โ€˜the b!tchโ€™ at work if I complainโ€ GOOD. BE THE B!TCH LMAO. U KNOW WHAT B!TCHES DO? THEY GET PAID WHATโ€™S OWED TO THEM. THEN MEN GET MAD AND CALL THEM A B!TCH. IF THEY CALL U A B!TCH, 9 TIMES OUT OF 10 U DID SOMETHING RIGHT, AND THEY SALTY. BIG SALT. MORTONS. HIMALAYA ROCK SALT U FEEL ME? THE PINK JOINT. DONT LET A LABEL DISCOURAGE U. LET IT *EN* COURAGE U - TO GET WHAT U DESERVE. AIGHT? LOVE YALL. BLESS UP ๐Ÿ˜๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ (Slide 1: @dunkinandkirby. Slide 2: @cantuonwheels)

Beloveds! Very, very important! I gotta share something with yโ€™all. At work, u gon have mentors. Bosses that take a interest in u. U feel me...