Clinical
Clinical

Clinical

Peanut
Peanut

Peanut

Handness
Handness

Handness

You Failed
You Failed

You Failed

cells
 cells

cells

ifs
ifs

ifs

yours
yours

yours

ons
ons

ons

faced
faced

faced

failing
failing

failing

🔥 | Latest

5 Am, Being Alone, and America: This is how I like to wake my good girl. (🎥: reddit u-din7) Look bruv some of y’all smart like y’all just gon be successful in life on the strength of being hella smart alone. But some of y’all ain’t smart. Actually y’all dumb (low key 😂). But u wanna know some bruv? U CAN STILL ABSOLUTELY KILL IT IN LIFE. “Smash wayment. U saying even if I’m dumb I could kill it in corporate America? How Sway? 🤔” I’m absolutely saying that. I got clients that will take your breath away with they intellect - hell one CEO I work with is a biomedical engineer. He ain’t een have to stunt on em like that! He coulda had a lil state school MBA! Nah. He a PhD in a field that ain’t een applicable! He could be negotiating pricing on a multi million $ agreement and disagree with u and then then heck around and slice ya ear off then make u a substitute synthetic ear in a Petri dish and reattach it like “bam - no love lost - just wanted to biomedically engineer u right quick - this ear is bionic and will let u hear perfectly bless up.” But nah on the other end of the spectrum is executives who are just hella dumb. Couldn’t write an email without typos if they had a gun to they head. But u know what they are, bruv? Always and without fail? EARLY 😂. Dumb people in corporate America early as HELL bruh. U know I love our armed services and got nothing but respect for them bruv but do u know why it’s so many former soldiers - marines - Air Force in corporate America bruv? Not bc they naturally smarter - they just early! If u at ya desk sending email at 7 am bruv u look authoritative. Sharp. U feel me? Dedicated. Hell I got one client she get to work at 6! And another one that get to work at 5. FIVE 👏 A 👏 M 👏. Now look I’m not saying u HAVE to be at work at 7 am. I’m just saying if u DO, people will perceive u as a BOSS - even if u literally braindead. U feel me? Trick: I get up to pray early then go back schleep but before I do, I reply to emails from overnight. That way people like “wow he up at 5 am damn.” Nah. I’m up to email y’all a$$es before snoozing 😂. But if y’all wanna assume then good 😊. Either get to work early or email early (like my dumb a$$) - may God bless all of u in ya careers. Bless up! 😂😂😂
5 Am, Being Alone, and America: This is how I like to wake my good girl.
(🎥: reddit u-din7) Look bruv some of y’all smart like y’all just gon be successful in life on the strength of being hella smart alone. But some of y’all ain’t smart. Actually y’all dumb (low key 😂). But u wanna know some bruv? U CAN STILL ABSOLUTELY KILL IT IN LIFE. “Smash wayment. U saying even if I’m dumb I could kill it in corporate America? How Sway? 🤔” I’m absolutely saying that. I got clients that will take your breath away with they intellect - hell one CEO I work with is a biomedical engineer. He ain’t een have to stunt on em like that! He coulda had a lil state school MBA! Nah. He a PhD in a field that ain’t een applicable! He could be negotiating pricing on a multi million $ agreement and disagree with u and then then heck around and slice ya ear off then make u a substitute synthetic ear in a Petri dish and reattach it like “bam - no love lost - just wanted to biomedically engineer u right quick - this ear is bionic and will let u hear perfectly bless up.” But nah on the other end of the spectrum is executives who are just hella dumb. Couldn’t write an email without typos if they had a gun to they head. But u know what they are, bruv? Always and without fail? EARLY 😂. Dumb people in corporate America early as HELL bruh. U know I love our armed services and got nothing but respect for them bruv but do u know why it’s so many former soldiers - marines - Air Force in corporate America bruv? Not bc they naturally smarter - they just early! If u at ya desk sending email at 7 am bruv u look authoritative. Sharp. U feel me? Dedicated. Hell I got one client she get to work at 6! And another one that get to work at 5. FIVE 👏 A 👏 M 👏. Now look I’m not saying u HAVE to be at work at 7 am. I’m just saying if u DO, people will perceive u as a BOSS - even if u literally braindead. U feel me? Trick: I get up to pray early then go back schleep but before I do, I reply to emails from overnight. That way people like “wow he up at 5 am damn.” Nah. I’m up to email y’all a$$es before snoozing 😂. But if y’all wanna assume then good 😊. Either get to work early or email early (like my dumb a$$) - may God bless all of u in ya careers. Bless up! 😂😂😂

(🎥: reddit u-din7) Look bruv some of y’all smart like y’all just gon be successful in life on the strength of being hella smart alone. But s...

Anaconda, Bad, and Community: Americans Who Own Video Game Con soles Women 42% Men 37 % Boys -18 yrs 45% 43% 39% 17% 36% Women 18+ yrs Hispanic Black White <p><a href="https://listener-blue.tumblr.com/post/175888050086/thespectacularspider-girl-invigoraide" class="tumblr_blog">listener-blue</a>:</p><blockquote> <p><a href="http://thespectacularspider-girl.tumblr.com/post/175856358174/invigoraide-geekandmisandry-refinery29-yet" class="tumblr_blog">thespectacularspider-girl</a>:</p> <blockquote> <p><a href="http://invigoraide.tumblr.com/post/175785074993/geekandmisandry-refinery29-yet-another-stat" class="tumblr_blog">invigoraide</a>:</p> <blockquote> <p><a href="http://geekandmisandry.tumblr.com/post/134261154990/refinery29-yet-another-stat-that-proves-the" class="tumblr_blog">geekandmisandry</a>:</p> <blockquote> <p><a class="tumblr_blog" href="http://refinery29.tumblr.com/post/132669856325">refinery29</a>:</p> <blockquote> <h2><b><a href="http://www.refinery29.com/2015/11/96985/women-video-game-consoles?utm_source=tumblr.com&amp;utm_medium=post">Yet Another Stat That Proves The Male Gamer Stereotype Is A Farce</a></b></h2> <p>With new data from a Pew Research Center survey, we know that women play an even bigger role in the gaming community. Of the 40% of Americans who own a video game console, 42% are women and only 37% are men.<br/></p> <p><b><a href="http://www.refinery29.com/2015/11/96985/women-video-game-consoles?utm_source=tumblr.com&amp;utm_medium=post">READ MORE</a></b></p> </blockquote> <p>Oops, I accidentally reblogged this again.</p> </blockquote> <p>Good info but these visualizations are really Bad </p> </blockquote> <p><a href="https://www.theverge.com/2015/11/4/9670524/pew-survey-women-men-console-ownership-by-gender-2015">https://www.theverge.com/2015/11/4/9670524/pew-survey-women-men-console-ownership-by-gender-2015</a></p> <p>The Verge of all things shows the fault in the info.  The question asked is as follows:</p> <blockquote><p> “Please tell me if you happen to have each of the following items, or not. Do you have a game console like Xbox or PlayStation?” <br/></p></blockquote> <p>A console is a family device.  And we know that more women than men are single parents.  Which skews the data in women’s favor, as it’s highly likely that a child has a console. The single parent in question would therefore have purchased a game console but not plays it.</p> <p>Additionally, using the above question, it explains the drastic shift in women owning consoles compared to sub-18 boys.  You’re comparing boys who may not have a job to women who may be buying a console for their entire family.  You’re comparing an entire family entertainment system to a boy buying a console and putting it in his room with a TV.  </p> <p>Lastly, the racial breakdown is absolutely misleading.  It’s detailing the % of a racial group that owns a console, not the numbers sold.  You could have 100% of all Indians owning consoles in the USA and that would be still a statistical insignificance.  </p> <p>This infographic is inherently misleading.  Anyone who uses this to make any sort of statement on the state of gaming is an idiot who is trying to push an agenda.</p> </blockquote> <p>I just wish people would make up their minds. Are a high percentage of gamers women, or are women not welcome in gaming? Because I fail to see how it can be both. </p> </blockquote> <p>More proof that you can use “statistics” to say anything you like.</p>
Anaconda, Bad, and Community: Americans Who Own
 Video Game Con soles
 Women
 42%
 Men
 37 %
 Boys
 -18 yrs
 45%
 43%
 39%
 17%
 36%
 Women
 18+ yrs
 Hispanic Black White
<p><a href="https://listener-blue.tumblr.com/post/175888050086/thespectacularspider-girl-invigoraide" class="tumblr_blog">listener-blue</a>:</p><blockquote>
<p><a href="http://thespectacularspider-girl.tumblr.com/post/175856358174/invigoraide-geekandmisandry-refinery29-yet" class="tumblr_blog">thespectacularspider-girl</a>:</p>
<blockquote>
<p><a href="http://invigoraide.tumblr.com/post/175785074993/geekandmisandry-refinery29-yet-another-stat" class="tumblr_blog">invigoraide</a>:</p>
<blockquote>
<p><a href="http://geekandmisandry.tumblr.com/post/134261154990/refinery29-yet-another-stat-that-proves-the" class="tumblr_blog">geekandmisandry</a>:</p>
<blockquote>
<p><a class="tumblr_blog" href="http://refinery29.tumblr.com/post/132669856325">refinery29</a>:</p>
<blockquote>
<h2><b><a href="http://www.refinery29.com/2015/11/96985/women-video-game-consoles?utm_source=tumblr.com&amp;utm_medium=post">Yet Another Stat That Proves The Male Gamer Stereotype Is A Farce</a></b></h2>
<p>With new data from a Pew Research Center survey, we know that women play an even bigger role in the gaming community. Of the 40% of Americans who own a video game console, 42% are women and only 37% are men.<br/></p>
<p><b><a href="http://www.refinery29.com/2015/11/96985/women-video-game-consoles?utm_source=tumblr.com&amp;utm_medium=post">READ MORE</a></b></p>
</blockquote>

<p>Oops, I accidentally reblogged this again.</p>
</blockquote>

<p>Good info but these visualizations are really Bad </p>
</blockquote>
<p><a href="https://www.theverge.com/2015/11/4/9670524/pew-survey-women-men-console-ownership-by-gender-2015">https://www.theverge.com/2015/11/4/9670524/pew-survey-women-men-console-ownership-by-gender-2015</a></p>
<p>The Verge of all things shows the fault in the info.  The question asked is as follows:</p>
<blockquote><p>

 “Please tell me if you happen to have each of the following items, or not. Do you have a game console like Xbox or PlayStation?”

<br/></p></blockquote>
<p>A console is a family device.  And we know that more women than men are single parents.  Which skews the data in women’s favor, as it’s highly likely that a child has a console. The single parent in question would therefore have purchased a game console but not plays it.</p>
<p>Additionally, using the above question, it explains the drastic shift in women owning consoles compared to sub-18 boys.  You’re comparing boys who may not have a job to women who may be buying a console for their entire family.  You’re comparing an entire family entertainment system to a boy buying a console and putting it in his room with a TV.  </p>
<p>Lastly, the racial breakdown is absolutely misleading.  It’s detailing the % of a racial group that owns a console, not the numbers sold.  You could have 100% of all Indians owning consoles in the USA and that would be still a statistical insignificance.  </p>
<p>This infographic is inherently misleading.  Anyone who uses this to make any sort of statement on the state of gaming is an idiot who is trying to push an agenda.</p>
</blockquote>
<p>I just wish people would make up their minds. Are a high percentage of gamers women, or are women not welcome in gaming? Because I fail to see how it can be both. </p>
</blockquote>

<p>More proof that you can use “statistics” to say anything you like.</p>

<p><a href="https://listener-blue.tumblr.com/post/175888050086/thespectacularspider-girl-invigoraide" class="tumblr_blog">listener-blue</a>:...

Fail, Family, and Feminism: I swear, one more "lol men are mediocre" post crosses my dash and I'm going to completely lose it. Like... is that something you'd say to the face of the men in your life? There is probably at least one guy you care about, whether it's a family member or a friend or a former mentor. Could you really look that person in the face and go Imao men are mediocre? And if not, can you maybe consider that they might stumble across your stupid stupid, stupid poorly-considered rant and think that it's about them? And that's not all. Most of y'all who post this crap consider yourselves to be SJWs. Fighting for the fucking side of right, all that. If you do this-if you constantly post about how men are terrible and mediocre- you're fucking terrible at social justice. Have you considered that your PROTECT XYZ GROUP] AT ALL COSTS rhetoric is completely empty and shallow if you're not willing to protect all members of that group? Have you fucking considered that some men are POC or queer or trans or disabled? If you post "DISABLED PEOPLE ARE AWESOME" and "QUEER PEOPLE ARE AWESOME" every five minutes and then follow it up with "LOL MEN THO, we know how you really feel. Your support for disabled people or queer people only extends to vague internet platitudes. When it comes to, you know, not triggering people with depression, or anxiety, or impostor syndrome? Haha, who cares, there are men to make fun of on the internet! In less pretentious language: your support means jackshit. Social justice is supposed to be about making the world a less shitty place. It's supposed to be about making the world a place where no one gets hurt for things they can't help, no matter what race, creed, or gender they happen to be If you're not willing to do that? If you're more interested in petty, mean bullshit against a group you don't like than helping people? If your "SJ" is more about sticking it to men or white people or str8s or The Cis than it is about helping raise the people you want to help out? You fucking fail at justice. You're looking for an excuse to be mean. Either admit that you just want an excuse to be mean, or stop doing this. Shit or get off the pot. Signed: A queer, trans, disabled man who is so tired of your crap you don't even know #about teh menz #men and feminism #sj malarkey #general malarkey #twitter malarkey #teminist malarkey #(goddammit stop making me use the feminist malarkey tag) #(i AM a feminist) #(y'all are gonna drive me to drink) #the earl speaks拱he earl rants See all 1.279 notes A perfect response for tumble feminist
Fail, Family, and Feminism: I swear, one more "lol men are mediocre" post crosses my dash and I'm going
 to completely lose it.
 Like... is that something you'd say to the face of the men in your life? There is
 probably at least one guy you care about, whether it's a family member or a
 friend or a former mentor. Could you really look that person in the face and
 go Imao men are mediocre?
 And if not, can you maybe consider that they might stumble across your stupid
 stupid, stupid poorly-considered rant and think that it's about them?
 And that's not all. Most of y'all who post this crap consider yourselves to be
 SJWs. Fighting for the fucking side of right, all that. If you do this-if you
 constantly post about how men are terrible and mediocre- you're fucking
 terrible at social justice.
 Have you considered that your PROTECT XYZ GROUP] AT ALL COSTS
 rhetoric is completely empty and shallow if you're not willing to protect all
 members of that group? Have you fucking considered that some men are POC
 or queer or trans or disabled?
 If you post "DISABLED PEOPLE ARE AWESOME" and "QUEER PEOPLE ARE
 AWESOME" every five minutes and then follow it up with "LOL MEN THO, we
 know how you really feel. Your support for disabled people or queer people
 only extends to vague internet platitudes. When it comes to, you know, not
 triggering people with depression, or anxiety, or impostor syndrome? Haha,
 who cares, there are men to make fun of on the internet!
 In less pretentious language: your support means jackshit.
 Social justice is supposed to be about making the world a less shitty place. It's
 supposed to be about making the world a place where no one gets hurt for
 things they can't help, no matter what race, creed, or gender they happen to
 be
 If you're not willing to do that? If you're more interested in petty, mean bullshit
 against a group you don't like than helping people? If your "SJ" is more about
 sticking it to men or white people or str8s or The Cis than it is about helping
 raise the people you want to help out? You fucking fail at justice. You're
 looking for an excuse to be mean.
 Either admit that you just want an excuse to be mean, or stop doing this. Shit
 or get off the pot.
 Signed: A queer, trans, disabled man who is so tired of your crap you don't
 even know
 #about teh menz #men and feminism #sj malarkey #general malarkey
 #twitter malarkey #teminist malarkey
 #(goddammit stop making me use the feminist malarkey tag) #(i AM a feminist)
 #(y'all are gonna drive me to drink) #the earl speaks拱he earl rants See all
 1.279 notes
A perfect response for tumble feminist

A perfect response for tumble feminist