Be That Guy
Be That Guy

Be That Guy

Calendario
Calendario

Calendario

Being
Being

Being

Are
Are

Are

Info
Info

Info

Múltiple
Múltiple

Múltiple

Quen
Quen

Quen

First Time
First Time

First Time

From
From

From

The
The

The

🔥 | Latest

A Dream, America, and Bad: Friday 5:52 pm Нey Hey how's it going? X Pretty good you? Not too bad. Just haveing a relaxing Friday night tbh. You up to much? Nope just did chores and now making some food and will relax Sounds like a good Friday night to me. So what are you studying at uni? Doing my masters in occupational therapy Oh sweet. You in your final year? just started I've just gotten out of uni. Graduated this year. I'm originally from Scotland so moved down for a grad job. Oh nice! So how long have you been in for? Ithink about 7/8 weeks Sweet. I've been here for about 3 months now. How you finding it so far? Ahhh nice! Not too bad So where abouts in Canada are you from? Vancouver Been to America but never Canada. Would love to go some time. What did you get up to over there? Lots of sports, hanging with my dog and getting outside Today 2:18 pm Any sports in particular? I really like basketball. Was great to see the Toronto raptors wining it Today 2:58 pm Yes curling, softball and Pickleball. Nice Would like to have tried ice hockey tbh. Always looks good fun, but a bit painful at times. Yeah I skate a bit but never played hockey I've heard it's pretty much a religion in Canada. Don't know how true that is tho. It's pretty true My brother did say it was when he was there a few weeks ago. So what all have you been up to lately? Not too much mainly school You got exams and all that fun stuff coming up soon? No our course is all assignment based Oh, what a dream! I wish my degree was like that. Spent too many a coffee fuelled night in the library because of them. Ahhh Yeah my last degree was like that but I'm happy there are no exams I don't have to get exam anxiety What was your last degree? I did two as well. Dropped out of the first one. Did chemical physics and thought sod this after two years. I did my bachelors in kinesiology What's that? Never heard of it? Today 4:19 pm Study of human body and human movement Ah that's pretty cool. Must say, my back is killing me at the moment. Well can't really do anything for you Na it's not physically hurting, more metaphorically as I've been carrying this conversation. Sent Type a message GIF When you’re carrying the conversation. I think I ended it pretty well. What do you think?
A Dream, America, and Bad: Friday 5:52 pm
 Нey
 Hey how's it going? X
 Pretty good you?
 Not too bad. Just haveing a relaxing Friday
 night tbh. You up to much?
 Nope just did chores and now making
 some food and will relax
 Sounds like a good Friday night to me. So
 what are you studying at uni?
 Doing my masters in occupational therapy
 Oh sweet. You in your final year?
 just started
 I've just gotten out of uni. Graduated this
 year. I'm originally from Scotland so moved
 down for a grad job.
 Oh nice!
 So how long have you been in
 for?
 Ithink about 7/8 weeks
 Sweet. I've been here for about 3 months
 now. How you finding it so far?
 Ahhh nice! Not too bad
 So where abouts in Canada are you from?
 Vancouver
 Been to America but never Canada. Would
 love to go some time. What did you get up
 to over there?
 Lots of sports, hanging with my dog and
 getting outside
 Today 2:18 pm
 Any sports in particular? I really like
 basketball. Was great to see the Toronto
 raptors wining it
 Today 2:58 pm
 Yes curling, softball and Pickleball. Nice
 Would like to have tried ice hockey tbh.
 Always looks good fun, but a bit painful at
 times.
 Yeah I skate a bit but never played hockey
 I've heard it's pretty much a religion in
 Canada. Don't know how true that is tho.
 It's pretty true
 My brother did say it was when he was
 there a few weeks ago. So what all have you
 been up to lately?
 Not too much mainly school
 You got exams and all that fun stuff coming
 up soon?
 No our course is all assignment based
 Oh, what a dream! I wish my degree was like
 that. Spent too many a coffee fuelled night
 in the library because of them.
 Ahhh Yeah my last degree was like that but
 I'm happy there are no exams I don't have
 to get exam anxiety
 What was your last degree? I did two as
 well. Dropped out of the first one. Did
 chemical physics and thought sod this after
 two years.
 I did my bachelors in kinesiology
 What's that? Never heard of it?
 Today 4:19 pm
 Study of human body and human
 movement
 Ah that's pretty cool. Must say, my back is
 killing me at the moment.
 Well can't really do anything for you
 Na it's not physically hurting, more
 metaphorically as I've been carrying this
 conversation.
 Sent
 Type a message
 GIF
When you’re carrying the conversation. I think I ended it pretty well. What do you think?

When you’re carrying the conversation. I think I ended it pretty well. What do you think?

Horses, Lmao, and Lol: AT&T Wi-Fi 11:52 AM O71 % O 13% @ o 29 % l AT&T LTE 5:36 PM ll AT&T Wi-Fi ll AT&T Wi-Fi 11:16 AM 2:24 PM Julianna < Naruka Angela Jessica Today Yesterday Today Today Hey Hey ( hey! Нeyy Today Is for horses Is for horses Is for horses o 42 % Is for horses AT&T Wi-Fi 3:25 PM llAT&T Wi-Fi Delivered 9:54 AM Tara 97 % ll AT&T Wi-Fi 12:29 PM 1 0 Fabiana hahaha Today Kim Yesterday Hey hi Dec 9, 2018 Hey AT&T Wi-Fi Неyy 11:24 AM Is for horses Today Delivered o 40% lAT&T Wi-Fi 2:35 PM Is for horses Is for horses Nicole Linzi Delivered O o 43% Spotify 2:14 PM YOU MATCHED WITH NICOLE ON 2/4/19 Today Julia true Нey!! Hey iAT&T Wi-Fi 10:25 PM 8 % D - 1 Yesterday Today 11:23 AM Elle Is for horses Неy Is for horses Today AT&T Wi-Fi Today 5:48 PM Sent AT&T Wi-Fi o 81% 8:46 PM Jenny Неу Is for horses Emma Today Delivered Is for horses Today Неy Lmao Delivered Hey Is for horses AT&T Wi-Fi 2:42 PM I'm sorry. Hi Is for horses Delivered Cortney AT&T Wi-Fi 10:29 AM Delivered Lol it is AT&T Wi-Fi 6:23 PM Today Katie Jessica Hey What's up? Yesterday Today K Mail l 10 96 % 12:28 PM Неу Is for horses Angelique Hey! 39% Is for horses ll AT&T Wi-Fi 2:35 PM Today Is for horses Marlene Bumble tried to bully me into not just saying hey Hey Delivered Today but Is for horses hahah, how are you? Hey Today Delivered AT&T Wi-Fi 3:16 PM 10% 29% Is for horses Yeah it behooves you to get a bit more creative Loll Lydia Delivered How are you? AT&T Wi-Fi O 24% 11:08 PM Today Delivered 10:21 AM e o 85% Messages l Shey AT&T LTE 77% Hey 11:44 AM Kelly Justine Today Is for horses Today Неyw Today Delivered Heyy Hey Is for horses Haven't heard that in a while lo Is for horses Is for horses ll AT&T Wi-Fi o40% 1:44 PM Delivered @ o 32 % . l AT&T Wi-Fi 5:24 PM Eve Maybe if I sent hayyy Nora Today Today Нey! Hey:) Is for horses Is for horses Delivered I call this piece “What the heck is wrong with me?”
Horses, Lmao, and Lol: AT&T Wi-Fi
 11:52 AM
 O71 %
 O 13%
 @ o 29 %
 l AT&T LTE
 5:36 PM
 ll AT&T Wi-Fi
 ll AT&T Wi-Fi
 11:16 AM
 2:24 PM
 Julianna
 <
 Naruka
 Angela
 Jessica
 Today
 Yesterday
 Today
 Today
 Hey
 Hey (
 hey!
 Нeyy
 Today
 Is for horses
 Is for horses
 Is for horses
 o 42 %
 Is for horses
 AT&T Wi-Fi
 3:25 PM
 llAT&T Wi-Fi
 Delivered
 9:54 AM
 Tara
 97 %
 ll AT&T Wi-Fi
 12:29 PM
 1 0
 Fabiana
 hahaha
 Today
 Kim
 Yesterday
 Hey
 hi
 Dec 9, 2018
 Hey
 AT&T Wi-Fi
 Неyy
 11:24 AM
 Is for horses
 Today
 Delivered
 o 40%
 lAT&T Wi-Fi
 2:35 PM
 Is for horses
 Is for horses
 Nicole
 Linzi
 Delivered
 O o 43%
 Spotify
 2:14 PM
 YOU MATCHED WITH NICOLE ON 2/4/19
 Today
 Julia
 true
 Нey!!
 Hey
 iAT&T Wi-Fi
 10:25 PM
 8 % D -
 1
 Yesterday
 Today 11:23 AM
 Elle
 Is for horses
 Неy
 Is for horses
 Today
 AT&T Wi-Fi
 Today
 5:48 PM
 Sent
 AT&T Wi-Fi
 o 81%
 8:46 PM
 Jenny
 Неу
 Is for horses
 Emma
 Today
 Delivered
 Is for horses
 Today
 Неy
 Lmao
 Delivered
 Hey
 Is for horses
 AT&T Wi-Fi
 2:42 PM
 I'm sorry. Hi
 Is for horses
 Delivered
 Cortney
 AT&T Wi-Fi
 10:29 AM
 Delivered
 Lol it is
 AT&T Wi-Fi
 6:23 PM
 Today
 Katie
 Jessica
 Hey
 What's up?
 Yesterday
 Today
 K Mail l
 10 96 %
 12:28 PM
 Неу
 Is for horses
 Angelique
 Hey!
 39%
 Is for horses
 ll AT&T Wi-Fi
 2:35 PM
 Today
 Is for horses
 Marlene
 Bumble tried to bully me
 into not just saying hey
 Hey
 Delivered
 Today
 but
 Is for horses
 hahah, how are you?
 Hey
 Today
 Delivered
 AT&T Wi-Fi
 3:16 PM
 10% 29%
 Is for horses
 Yeah it behooves you to
 get a bit more creative
 Loll
 Lydia
 Delivered
 How are you?
 AT&T Wi-Fi
 O 24%
 11:08 PM
 Today
 Delivered
 10:21 AM
 e o 85%
 Messages l
 Shey
 AT&T LTE
 77%
 Hey
 11:44 AM
 Kelly
 Justine
 Today
 Is for horses
 Today
 Неyw
 Today
 Delivered
 Heyy
 Hey
 Is for horses
 Haven't heard that in a
 while lo
 Is for horses
 Is for horses
 ll AT&T Wi-Fi
 o40%
 1:44 PM
 Delivered
 @ o 32 % .
 l AT&T Wi-Fi
 5:24 PM
 Eve
 Maybe if I sent hayyy
 Nora
 Today
 Today
 Нey!
 Hey:)
 Is for horses
 Is for horses
 Delivered
I call this piece “What the heck is wrong with me?”

I call this piece “What the heck is wrong with me?”

Instagram, Target, and Tumblr: animepopheart: ★ もとび | 犬夜叉まとめ39 ☆ ⊳ kagome / inuyasha (inuyasha) ✔ redistribution permitted (8.4.19) ⊳ visit my insta / twitter / blog
Instagram, Target, and Tumblr: animepopheart:


★ もとび | 
犬夜叉まとめ39

☆
⊳
kagome / inuyasha (inuyasha)
✔ redistribution permitted (8.4.19)
⊳
visit my insta
/ twitter / blog

animepopheart: ★ もとび | 犬夜叉まとめ39 ☆ ⊳ kagome / inuyasha (inuyasha) ✔ redistribution permitted (8.4.19) ⊳ visit my insta / twitter / blog